۴ بهمن ۱۴۰۲، ۱۹:۰۸

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه:

دشمنان از ایران قوی ترس و واهمه دارند

دشمنان از ایران قوی ترس و واهمه دارند

کرمانشاه- نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با بیان اینکه کشور به محصولات دانش بنیان نیاز دارد، گفت: دشمنان از ایران قوی ترس و واهمه دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حبیب الله غفوری ظهر چهارشنبه در در اجتماع بزرگ فرزندان شهدا و ایثارگر دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اظهار کرد: جایگاه و مقام و منزلت شهدا در جامعه اسلامی ما بسیار جایگاه والا و ارزشمندی است.

وی افزود: حدود ۷۰۰ دانشجوی فرزند شهید و ایثارگر در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در حال تحصیل هستند و بیش از پنج هزار نفر از پرسنل دانشگاه خانواده معظم شهدا و ایثارگر هستند و این مسئله بسیار قابل تحسین و تقدیر است و یک الگو برای جامعه محسوب می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه تصریح کرد: پیامبر گرامی اسلام (ص) با صحبت و بیان حقایق، مسیر را برای گسترش دین مبین اسلام هموار کردند و انقلاب اسلامی به تبعیت از اساس اسلام یک حرکت کاملاً فرهنگی و تبیینی است.

حجت الاسلام غفوری بیان کرد: جمهوری اسلامی در اثر این تببین به پیروزی رسید و حالا آن حرکت تبیینی بعد جهانی و بین المللی پیدا کرده است.

وی ادامه داد: صدور انقلاب هم در راستای همین حرکت فرهنگی و تبیینی بود، چرا که صدور تفکر استقلال طلبی و زیر بار حرف زور نرفتن آرمان همه مظلومانی است که از ستم استکبار به ستوه آمده‌اند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: نتیجه حرکت تبیینی جمهوری اسلامی در زمان امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب بیدار شدن جمعیت قابل توجهی در دنیا بود و جبهه‌ای به عنوان جبهه مقاومت شکل گرفت.

وی اضافه کرد: استکبار جهانی و دشمنان اسلام همواره در مقابل قدرت نظامی قوی ایران اسلامی حرفی برای گفتن ندارند و نقشه‌های شوم آنها همواره با شکست مواجه می‌شود و با تحریم‌های اقتصادی نیز نتوانسته‌اند باعث ضربه زدن به کشور ما شوند و شرکت‌های دانش بنیان در کشور همواره در حال افزایش و پیشرفت است.

کد خبر 6004048

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha